vineri, 2 septembrie 2016

Lansare: Colectia noua toamna-iarna 16/17

Hei salut. N-am reusit sa tin pasul cu noutatile insa imi promit ca de acum incolo sa postez tot ce apare cu o intarziere de maxim cateva ore. :)


Colectia noua toamna-iarna 16/17 Otter

otter.ro



N-o s-o lungesc insa ca nu am chef sa va plictisesc. Pe voi va intereseaza oricum produsele daca ati ajuns aici. Ca atare, haideti sa vorbim despre ce se intampla. :)

Oamenii de la otter au lansat noua colectie de toamna-iarna cu produse noi pentru femei, barbati si copii.

Este vorba despre incaltari si gasiti aici tot ce vreti voi, cizme, ghete (pentru doamne) pantofi sport, casual, office pentru barbati etc.

Detalii mai jos, direct pe site.


Mie mi-au atras atentia cei de aici, cu siguranta ii voi cumpara cu prima ocazie. Imi plac, par rezistenti, sunt la moda, toate motivele.

sursa: otter.ro
Singurul impediment in momentul de fata mi se pare pretul insa, sunt convins ca este un produs de calitate ce merita investitia. Mai ales ca ii pot plati in rate, fara probleme si cu siguranta voi aplica aceasta metoda.


Si daca tot suntem aici sa nu uitati si de reducerile finale de pana la 50%. Este momentul sa va luati niste chestii pentru la anul dar nu numai.


otter.ro

Deci, voi ce va cumparati? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...